سوالات متداول
پاداش روزانه چگونه قابل استفاده هستند؟
پاداش روزانه: موجودی داخل صندوقچه شما، بهصورت روزشمار سود سالانه دریافت میکند (۳۰٪ سالانه ). این سود نیز به همان حساب صندوقچه افزوده میشود. موجودی پاداش روزانه در هر زمان قابل برداشت یا استفاده در خریدهای بعدی است.
پاداش خوشحسابی چگونه قابل استفاده هستند؟
پاداش خوشحسابی: پس از هر خرید نسیه یا اقساطی، اگر اقساط خود را پیش از سررسید پرداخت کنید، درصدی از مبلغ خرید بهعنوان پاداش خوشحسابی به حساب «صندوقچه» شما واریز میشود (بین ۲٪ تا ۱۵٪، بسته به زمان و نوع خرید). موجودی این پاداش در صندوقچه، در خریدهای بعدی قابل استفاده است یا میتوانید آن را به حساب بانکی خود منتقل کنید.
آیا امکان لغو خرید یا مرجوعی کالا وجود دارد؟
بله، امکان لغو خرید یا مرجوعی کالا در رفاهیار وجود دارد، اما شرایط آن بسته به سیاستهای فروشگاه ارائهدهنده کالا متفاوت است. در صورت تمایل به لغو یا مرجوعی، لطفاً ابتدا با فروشگاه مربوطه تماس بگیرید و شرایط بازگشت کالا را جویا شوید. در صورتی که فروشگاه با مرجوعی موافقت کند، لازم است موضوع از طریق بخش پشتیبانی رفاهیار نیز ثبت شود تا اصلاحات مالی لازم (مانند بازگشت اقساط، اصلاح پاداشها و...) در سیستم اعمال گردد.
چگونه میتوانم اعتبار خود را افزایش دهم یا تمدید کنم؟
در صورتی که سازمان شما اعتبار جدیدی تخصیص دهد یا سقف اعتبار را افزایش دهد، این تغییر بهصورت خودکار در پنل کاربری شما اعمال خواهد شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر، میتوانید با واحد منابع انسانی سازمان خود یا پشتیبانی رفاهیار در تماس باشید.
در صورت داشتن هرگونه سؤال یا ابهام در مورد خرید یا بازپرداخت اقساط، چه باید کرد؟
در صورتی که هرگونه سؤال، ابهام یا مغایرتی در روند خرید، بازپرداخت اقساط، مشاهده لیست پرداختها یا وضعیت خریدها دارید، میتوانید از طریق بخش «پشتیبانی» در اپلیکیشن رفاهیار یا تماس با مرکز تماس، موضوع را مطرح نمایید. کارشناسان ما در سریعترین زمان ممکن موضوع را بررسی و پاسخ لازم را ارائه خواهند داد.
مقدار اعتبار تخصیصیافته به کارمندان چقدر است؟
سقف اعتبار هر کارمند توسط سازمان مربوطه تعیین میشود. این مقدار ممکن است برای هر کارمند متفاوت باشد و بسته به سیاستهای داخلی سازمان، تایید و اعمال میشود.
تا چه زمانی فرصت دارم بازپرداخت اقساط خود را انجام دهم؟
دوره بازپرداخت اقساط از ۱۶ ماه جاری تا ۱۵ ماه آینده تعیین شده است. در صورت پرداخت در این بازه زمانی، مشمول دریافت پاداش خوشحسابی خواهید بود و در غیر این صورت، مبلغ اقساط از حقوق ماه آینده شما کسر میشود.
اگر تسویه اقساطم را زودتر از موعد اعلامی انجام دهم چه میشود؟
در رفاهیار، اگر اقساط خود را زودتر از تاریخ سررسید تسویه نمایید، مشمول پاداش خوشحسابی خواهید شد. میزان این پاداش بین ۲٪ تا ۱۵٪ از مبلغ هر خرید متغیر است و بر اساس شرایط پرداخت و نوع خرید محاسبه میشود. این پاداش به شما کمک میکند تا هم از اعتبار بیشتری بهرهمند شوید و هم هزینههای خود را کاهش دهید.
به چند روش میتوانم بازپرداختهای خود را انجام دهم؟
۱. روش اعتبار بیشتر: در این روش، شما میتوانید از قسمت بازپرداخت با تعیین مبلغ دلخواه، گزینه اعتبار بیشتر را انتخاب کنید تا اعتبار بیشتری نسبت به بازپرداخت خود برای خرید فراهم کنید. ۲. روش پاداش بیشتر: در این روش، با تعیین مبلغ دلخواه بازپرداخت از قسمت بازپرداخت، میتوانید گزینه پاداش بیشتر را انتخاب کنید و ضمن امکان خرید مجدد از اعتبار خود، بیشترین پاداش را دریافت نمایید. ۳. پاداش خوشحسابی:* در این روش، پس از هر خرید، میتوانید در قسمت عملکرد، شیوه پرداخت خود را به حالت پاداش خوشحسابی تغییر دهید و از هر خرید خود بیشترین پاداش را دریافت کنید.
چگونه میتوانم لیست بازپرداختهای انجامشده خود را مشاهده کنم؟
برای مشاهده لیست بازپرداختهای خود، مراحل زیر را دنبال کنید: ورود به اپلیکیشن رفاهیار، مراجعه به بخش عملکرد و خریدها، انتخاب زیرشاخه پرداختها. در این بخش میتوانید: مبالغ بازپرداختشده اقساط را بهتفکیک هر تراکنش و مبالغ واریزی به صندوقچه را نیز بررسی نمایید.
روش تسویه رفاهیار با فروشگاهها
روش تسویه رفاهیار با فروشگاهها
هزینه عضویت فروشندگان
هزینه عضویت فروشندگان
راهنمایی عضویت فروشندگان در رفاهیار
راهنمایی عضویت فروشندگان در رفاهیار
روشهای نصب اپلیکیشن
روشهای نصب اپلیکیشن
شیوه تسویه رفاهیار با فروشگاههای طرف قرارداد به چه شکلی میباشد؟
روش تسویه رفاهیار با فروشگاهها
شیوه تسویه با فروشگاههای طرف قرارداد فروشگاههای طرف قرارداد با رفاهیار، میتوانند شیوه تسویه حساب خود را در زمان عقد قرارداد تعیین نمایند. شرایط تسویه (تعداد اقساط تسویه، نحوه انتقال وجوه و سایر جزئیات) قابل مذاکره بوده و به صورت توافقی میان طرفین مشخص میگردد. رفاهیار تلاش میکند تا با در نظر گرفتن شرایط عملیاتی فروشگاه و مدل همکاری، رویکردی انعطافپذیر و شفاف در تسویهحسابها ارائه دهد.
آیا عضویت و همکاری با رفاهیار به عنوان فروشنده هزینهای دارد؟
هزینه عضویت فروشندگان
خیر. عضویت و آغاز همکاری با رفاهیار بهعنوان فروشنده، کاملاً رایگان است. تمامی فروشگاهها در سراسر کشور میتوانند بدون پرداخت هیچگونه هزینهای فرآیند ثبتنام و عقد قرارداد با رفاهیار را طی کنند و از خدمات این پلتفرم بهرهمند شوند.
چگونه میتوانم به جمع فروشندگان رفاهیار بپیوندم؟
راهنمایی عضویت فروشندگان در رفاهیار
برای عضویت در پنل فروشندگان رفاهیار، کافی است به بخش «ثبتنام فروشندگان» در وبسایت مراجعه کرده و فرم مربوطه را بهصورت کامل تکمیل نمایید. پس از ثبت فرم، همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت تا مراحل بعدی عقد قرارداد و فعالسازی پنل را پیگیری کنند. همچنین در همین بخش میتوانید بهصورت کامل با راهنمای عضویت و مزایای همکاری با رفاهیار آشنا شوید.
از چه طریق میتوانم اپلیکیشن رفاهیار را نصب کنم؟
روشهای نصب اپلیکیشن
شما میتوانید اپلیکیشن رفاهیار را بهصورت رایگان از طریق کافه بازار، مایکت یا وبسایت رسمی رفاهیار به نشانی www.Refahyar.ir نصب کنید.
پاداش روزانه چگونه قابل استفاده هستند؟
پاداش روزانه
پاداش روزانه: موجودی داخل صندوقچه شما، بهصورت روزشمار سود سالانه دریافت میکند (۳۰٪ سالانه ). این سود نیز به همان حساب صندوقچه افزوده میشود. موجودی پاداش روزانه در هر زمان قابل برداشت یا استفاده در خریدهای بعدی است.
پاداش خوشحسابی چگونه قابل استفاده هستند؟
پاداش خوشحسابی
پاداش خوشحسابی: پس از هر خرید نسیه یا اقساطی، اگر اقساط خود را پیش از سررسید پرداخت کنید، درصدی از مبلغ خرید بهعنوان پاداش خوشحسابی به حساب «صندوقچه» شما واریز میشود (بین ۲٪ تا ۱۵٪، بسته به زمان و نوع خرید). موجودی این پاداش در صندوقچه، در خریدهای بعدی قابل استفاده است یا میتوانید آن را به حساب بانکی خود منتقل کنید.
در صورت داشتن هرگونه سؤال یا ابهام در مورد خرید یا بازپرداخت اقساط، چه باید کرد؟
سوال و ابهام در خرید و بازپرداخت
در صورتی که هرگونه سؤال، ابهام یا مغایرتی در روند خرید، بازپرداخت اقساط، مشاهده لیست پرداختها یا وضعیت خریدها دارید، میتوانید از طریق بخش «پشتیبانی» در اپلیکیشن رفاهیار یا تماس با مرکز تماس، موضوع را مطرح نمایید. کارشناسان ما در سریعترین زمان ممکن موضوع را بررسی و پاسخ لازم را ارائه خواهند داد.
کارکنان سازمان چگونه میتوانند لیست بازپرداختهای خود را مشاهده کنند؟
لیست بازپرداخت ها-سازمان ها
کارکنان برای مشاهده لیست بازپرداختهای خود، مراحل زیر را طی می کنند: ورود به اپلیکیشن رفاهیار، مراجعه به بخش عملکرد و خریدها، انتخاب زیرشاخه پرداختها. در این بخش میتوانند: مبالغ بازپرداختشده اقساط را بهتفکیک هر تراکنش مشاهده می نمایند.
به چند روش میتوانم بازپرداخت اقساط کارمندان را انجام دهم؟
روش های انجام بازپرداخت-سازمان ها
در صورتی که کارکنان از گزینه پرداخت پاداش خوشحسابی بهرهبرداری نکنند و تمایل به پرداخت از حقوق پایان ماه خود داشته باشند، اقساط خرید کارکنان با توجه به اعتبار ماهانه تعیینشده، در انتهای ماه برای کسر از حقوق به سازمان ارسال خواهد شد.
سازمان تا چه زمانی فرصت دارد بازپرداخت اقساط خرید کارکنان خود را انجام دهد؟
سررسید بازپرداخت-سازمان ها
رفاه یار لیست اقساط کارکنان را تا بیستم هر ماه به سازمان ارائه می دهد و سازمان تا انتهای ماه در صورت عدم پرداخت اقساط توسط پرسنل متعهد به کسر از حقوق و پرداخت می باشد.
مقدار اعتبار تخصیصیافته به کارمندان چقدر است؟
سقف اعتبار کارمندان
سقف اعتبار هر کارمند توسط سازمان مربوطه تعیین میشود. این مقدار ممکن است برای هر کارمند متفاوت باشد و بسته به سیاستهای داخلی سازمان، تایید و اعمال میشود.
چگونه از سازمانهای طرف قرارداد با رفاهیار باشم و از خدمات آن استفاده کنم؟
راهنمای عضویت سازمانها در رفاهیار
جهت عضویت در پنل سازمانی رفاهیار به بخش "ثبت نام" سازمانها رفته، فرم مربوطه را پر کنید و سپس منتظر تماس همکاران ما بمانید، همچنین در این بخش میتوانید راهنمای عضویت و مزایای همکاری با رفایار را بطور کامل مطالعه کنید.
از چه طریق میتوانم اپلیکیشن رفاهیار را نصب کنم؟
روشهای نصب اپلیکیشن
شما میتوانید اپلیکیشن رفاهیار را بهصورت رایگان از طریق کافه بازار، مایکت یا وبسایت رسمی رفاهیار به نشانی www.Refahyar.ir نصب کنید.
با استفاده از اعتبار رفاهیار از چه خدماتی میتوانم استفاده کنم؟
خدمات رفاه یار
با استفاده از اعتبار رفاهیار میتوانید از خدمات متنوعی شامل فروشگاههای زنجیرهای، لوازم خانگی، کالاهای دیجیتال، سلامت و درمان، گردشگری، مد و پوشاک، بیمه و سایر حوزههای منتخب در شبکه فروشندگان همکار بهرهمند شوید.
پاداش روزانه
پاداش روزانه
پاداش خوشحسابی
پاداش خوشحسابی
سوال و ابهام در خرید و بازپرداخت
سوال و ابهام در خرید و بازپرداخت
لیست بازپرداخت ها-سازمان ها
لیست بازپرداخت ها-سازمان ها
روش های انجام بازپرداخت-سازمان ها
روش های انجام بازپرداخت-سازمان ها
سررسید بازپرداخت-سازمان ها
سررسید بازپرداخت-سازمان ها
سقف اعتبار کارمندان
سقف اعتبار کارمندان
راهنمای عضویت سازمانها در رفاهیار
راهنمای عضویت سازمانها در رفاهیار
روشهای نصب اپلیکیشن
روشهای نصب اپلیکیشن
خدمات رفاه یار
خدمات رفاه یار
پاداش روزانه چگونه قابل استفاده هستند؟
پاداش روزانه
پاداش روزانه: موجودی داخل صندوقچه شما، بهصورت روزشمار سود سالانه دریافت میکند (۳۰٪ سالانه ). این سود نیز به همان حساب صندوقچه افزوده میشود. موجودی پاداش روزانه در هر زمان قابل برداشت یا استفاده در خریدهای بعدی است.
پاداش خوشحسابی چگونه قابل استفاده هستند؟
پاداش خوشحسابی
پاداش خوشحسابی: پس از هر خرید نسیه یا اقساطی، اگر اقساط خود را پیش از سررسید پرداخت کنید، درصدی از مبلغ خرید بهعنوان پاداش خوشحسابی به حساب «صندوقچه» شما واریز میشود (بین ۲٪ تا ۱۵٪، بسته به زمان و نوع خرید). موجودی این پاداش در صندوقچه، در خریدهای بعدی قابل استفاده است یا میتوانید آن را به حساب بانکی خود منتقل کنید.
آیا امکان لغو خرید یا مرجوعی کالا وجود دارد؟
امکان لغو خرید یا مرجوعی کالا
بله، امکان لغو خرید یا مرجوعی کالا در رفاهیار وجود دارد، اما شرایط آن بسته به سیاستهای فروشگاه ارائهدهنده کالا متفاوت است. در صورت تمایل به لغو یا مرجوعی، لطفاً ابتدا با فروشگاه مربوطه تماس بگیرید و شرایط بازگشت کالا را جویا شوید. در صورتی که فروشگاه با مرجوعی موافقت کند، لازم است موضوع از طریق بخش پشتیبانی رفاهیار نیز ثبت شود تا اصلاحات مالی لازم (مانند بازگشت اقساط، اصلاح پاداشها و...) در سیستم اعمال گردد.
چگونه میتوانم اعتبار خود را افزایش دهم یا تمدید کنم؟
افزایش سقف اعتبار
در صورتی که سازمان شما اعتبار جدیدی تخصیص دهد یا سقف اعتبار را افزایش دهد، این تغییر بهصورت خودکار در پنل کاربری شما اعمال خواهد شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر، میتوانید با واحد منابع انسانی سازمان خود یا پشتیبانی رفاهیار در تماس باشید.
در صورت داشتن هرگونه سؤال یا ابهام در مورد خرید یا بازپرداخت اقساط، چه باید کرد؟
سوال و ابهام در خرید و بازپرداخت
در صورتی که هرگونه سؤال، ابهام یا مغایرتی در روند خرید، بازپرداخت اقساط، مشاهده لیست پرداختها یا وضعیت خریدها دارید، میتوانید از طریق بخش «پشتیبانی» در اپلیکیشن رفاهیار یا تماس با مرکز تماس، موضوع را مطرح نمایید. کارشناسان ما در سریعترین زمان ممکن موضوع را بررسی و پاسخ لازم را ارائه خواهند داد.
مقدار اعتبار تخصیصیافته به کارمندان چقدر است؟
سقف اعتبار کارمندان
سقف اعتبار هر کارمند توسط سازمان مربوطه تعیین میشود. این مقدار ممکن است برای هر کارمند متفاوت باشد و بسته به سیاستهای داخلی سازمان، تایید و اعمال میشود.
تا چه زمانی فرصت دارم بازپرداخت اقساط خود را انجام دهم؟
سررسید بازپرداخت-کارمندان
دوره بازپرداخت اقساط از ۱۶ ماه جاری تا ۱۵ ماه آینده تعیین شده است. در صورت پرداخت در این بازه زمانی، مشمول دریافت پاداش خوشحسابی خواهید بود و در غیر این صورت، مبلغ اقساط از حقوق ماه آینده شما کسر میشود.
اگر تسویه اقساطم را زودتر از موعد اعلامی انجام دهم چه میشود؟
تسویه زودتر از موعد
در رفاهیار، اگر اقساط خود را زودتر از تاریخ سررسید تسویه نمایید، مشمول پاداش خوشحسابی خواهید شد. میزان این پاداش بین ۲٪ تا ۱۵٪ از مبلغ هر خرید متغیر است و بر اساس شرایط پرداخت و نوع خرید محاسبه میشود. این پاداش به شما کمک میکند تا هم از اعتبار بیشتری بهرهمند شوید و هم هزینههای خود را کاهش دهید.
به چند روش میتوانم بازپرداختهای خود را انجام دهم؟
روش های انجام بازپرداخت-کارمندان
۱. روش اعتبار بیشتر: در این روش، شما میتوانید از قسمت بازپرداخت با تعیین مبلغ دلخواه، گزینه اعتبار بیشتر را انتخاب کنید تا اعتبار بیشتری نسبت به بازپرداخت خود برای خرید فراهم کنید. ۲. روش پاداش بیشتر: در این روش، با تعیین مبلغ دلخواه بازپرداخت از قسمت بازپرداخت، میتوانید گزینه پاداش بیشتر را انتخاب کنید و ضمن امکان خرید مجدد از اعتبار خود، بیشترین پاداش را دریافت نمایید. ۳. پاداش خوشحسابی:* در این روش، پس از هر خرید، میتوانید در قسمت عملکرد، شیوه پرداخت خود را به حالت پاداش خوشحسابی تغییر دهید و از هر خرید خود بیشترین پاداش را دریافت کنید.
چگونه میتوانم لیست بازپرداختهای انجامشده خود را مشاهده کنم؟
لیست بازپرداخت ها-کارمندان
برای مشاهده لیست بازپرداختهای خود، مراحل زیر را دنبال کنید: ورود به اپلیکیشن رفاهیار، مراجعه به بخش عملکرد و خریدها، انتخاب زیرشاخه پرداختها. در این بخش میتوانید: مبالغ بازپرداختشده اقساط را بهتفکیک هر تراکنش و مبالغ واریزی به صندوقچه را نیز بررسی نمایید.
چگونه میتوانم لیست خریدهای انجامشدهام را مشاهده کنم؟
مشاهده لیست خریدها
برای مشاهده فهرست خریدهای خود، لطفاً مراحل زیر را طی نمایید: ورود به اپلیکیشن رفاهیار مراجعه به بخش عملکرد و خریدها، انتخاب زیرشاخه خریدها. در این بخش، میتوانید لیست کامل خریدهای انجامشده خود را مشاهده کرده و با کلیک روی هر مورد، جزئیات مربوط به آن خرید (از جمله تاریخ، مبلغ، فروشگاه، و وضعیت خرید) را بررسی نمایید.
چگونه میتوانم شیوه پرداخت اقساط خود را به دلخواه تنظیم کنم؟
تغییر شیوه پرداخت اقساط
برای پرداخت اقساط در رفاهیار، میتوانید از دو روش زیر استفاده نمایید: بازپرداخت کلی از بخش بازپرداختها: وارد اپلیکیشن رفاهیار شوید و از طریق بخش «بازپرداخت کلی»، تمام یا بخشی از اقساط سررسیده خود را پرداخت نمایید. بازپرداخت از بخش خریدها (اقساطی یا نسیهای): اگر خریدی بهصورت اقساطی یا نسیهای انجام دادهاید، با مراجعه به بخش «خریدها» و انتخاب خرید موردنظر، میتوانید شیوه پرداخت را تغییر داده و از روش «پاداش خوشحسابی» استفاده کنید تا از پاداش ویژه بازپرداخت زودهنگام بهرهمند شوید.
از چه طریق میتوانم اپلیکیشن رفاهیار را نصب کنم؟
روشهای نصب اپلیکیشن
شما میتوانید اپلیکیشن رفاهیار را بهصورت رایگان از طریق کافه بازار، مایکت یا وبسایت رسمی رفاهیار به نشانی www.Refahyar.ir نصب کنید.
مزایای رفاه یار نسبت به سایر پلتفرم های مشابه چیست؟
مزایای رفاه یار
رفاهیار علاوه بر ارائه خرید اعتباری به روش نسیه (بدون کارمزد) و اقساطی، دو خدمت منحصربهفرد نیز ارائه میدهد: پاداش خوشحسابی و پاداش روزانه. در پاداش خوشحسابی، اگر بازپرداخت اقساط خود را زودتر از موعد انجام دهید، بین ۲ تا ۱۵ درصد از مبلغ خرید بهصورت وجه نقد در صندوقچه خود پاداش دریافت میکنید. در پاداش روزانه، به منظور حفظ ارزش پول و افزایش قدرت خرید، ۳۰٪ سود سالانه روزشمار به موجودی صندوقچه شما تعلق میگیرد که میتوانید در هر زمان و بدون محدودیت آن را برداشت کنید.
با استفاده از اعتبار رفاهیار از چه خدماتی میتوانم استفاده کنم؟
خدمات رفاه یار
با استفاده از اعتبار رفاهیار میتوانید از خدمات متنوعی شامل فروشگاههای زنجیرهای، لوازم خانگی، کالاهای دیجیتال، سلامت و درمان، گردشگری، مد و پوشاک، بیمه و سایر حوزههای منتخب در شبکه فروشندگان همکار بهرهمند شوید.
آیا میتوانیم اعتباری که به ما تعلق گرفته است را به صورت نقدی دریافت کنیم؟
امکان تبدیل اعتبار به وجه نقد
خیر؛ اعتبار رفاهیار صرفاً برای خرید از فروشگاههای همکار قابل استفاده است و قابل برداشت یا تبدیل به وجه نقد نمیباشد.
چه کسانی میتوانند از خدمات رفاهیار شامل خرید اعتباری ( اقساطی و نسیه )،پاداش خوش حسابی و پاداش روزانه استفاده کنند؟
سازمان های طرف قرارداد با رفاه یار
در حال حاضر، استفاده از خدمات رفاهیار برای کارمندان بخش خصوصی، کارکنان دولت و بازنشستگان فراهم است. در مراحل بعدی، این خدمات بهتدریج برای سایر اقشار جامعه نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.
روش تسویه رفاهیار با فروشگاهها
روش تسویه رفاهیار با فروشگاهها
هزینه عضویت فروشندگان
هزینه عضویت فروشندگان
راهنمایی عضویت فروشندگان در رفاهیار
راهنمایی عضویت فروشندگان در رفاهیار
روشهای نصب اپلیکیشن
روشهای نصب اپلیکیشن
شیوه تسویه رفاهیار با فروشگاههای طرف قرارداد به چه شکلی میباشد؟
روش تسویه رفاهیار با فروشگاهها
شیوه تسویه با فروشگاههای طرف قرارداد فروشگاههای طرف قرارداد با رفاهیار، میتوانند شیوه تسویه حساب خود را در زمان عقد قرارداد تعیین نمایند. شرایط تسویه (تعداد اقساط تسویه، نحوه انتقال وجوه و سایر جزئیات) قابل مذاکره بوده و به صورت توافقی میان طرفین مشخص میگردد. رفاهیار تلاش میکند تا با در نظر گرفتن شرایط عملیاتی فروشگاه و مدل همکاری، رویکردی انعطافپذیر و شفاف در تسویهحسابها ارائه دهد.
آیا عضویت و همکاری با رفاهیار به عنوان فروشنده هزینهای دارد؟
هزینه عضویت فروشندگان
خیر. عضویت و آغاز همکاری با رفاهیار بهعنوان فروشنده، کاملاً رایگان است. تمامی فروشگاهها در سراسر کشور میتوانند بدون پرداخت هیچگونه هزینهای فرآیند ثبتنام و عقد قرارداد با رفاهیار را طی کنند و از خدمات این پلتفرم بهرهمند شوند.
چگونه میتوانم به جمع فروشندگان رفاهیار بپیوندم؟
راهنمایی عضویت فروشندگان در رفاهیار
برای عضویت در پنل فروشندگان رفاهیار، کافی است به بخش «ثبتنام فروشندگان» در وبسایت مراجعه کرده و فرم مربوطه را بهصورت کامل تکمیل نمایید. پس از ثبت فرم، همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت تا مراحل بعدی عقد قرارداد و فعالسازی پنل را پیگیری کنند. همچنین در همین بخش میتوانید بهصورت کامل با راهنمای عضویت و مزایای همکاری با رفاهیار آشنا شوید.
از چه طریق میتوانم اپلیکیشن رفاهیار را نصب کنم؟
روشهای نصب اپلیکیشن
شما میتوانید اپلیکیشن رفاهیار را بهصورت رایگان از طریق کافه بازار، مایکت یا وبسایت رسمی رفاهیار به نشانی www.Refahyar.ir نصب کنید.
پاداش روزانه چگونه قابل استفاده هستند؟
پاداش روزانه
پاداش روزانه: موجودی داخل صندوقچه شما، بهصورت روزشمار سود سالانه دریافت میکند (۳۰٪ سالانه ). این سود نیز به همان حساب صندوقچه افزوده میشود. موجودی پاداش روزانه در هر زمان قابل برداشت یا استفاده در خریدهای بعدی است.
پاداش خوشحسابی چگونه قابل استفاده هستند؟
پاداش خوشحسابی
پاداش خوشحسابی: پس از هر خرید نسیه یا اقساطی، اگر اقساط خود را پیش از سررسید پرداخت کنید، درصدی از مبلغ خرید بهعنوان پاداش خوشحسابی به حساب «صندوقچه» شما واریز میشود (بین ۲٪ تا ۱۵٪، بسته به زمان و نوع خرید). موجودی این پاداش در صندوقچه، در خریدهای بعدی قابل استفاده است یا میتوانید آن را به حساب بانکی خود منتقل کنید.
در صورت داشتن هرگونه سؤال یا ابهام در مورد خرید یا بازپرداخت اقساط، چه باید کرد؟
سوال و ابهام در خرید و بازپرداخت
در صورتی که هرگونه سؤال، ابهام یا مغایرتی در روند خرید، بازپرداخت اقساط، مشاهده لیست پرداختها یا وضعیت خریدها دارید، میتوانید از طریق بخش «پشتیبانی» در اپلیکیشن رفاهیار یا تماس با مرکز تماس، موضوع را مطرح نمایید. کارشناسان ما در سریعترین زمان ممکن موضوع را بررسی و پاسخ لازم را ارائه خواهند داد.
کارکنان سازمان چگونه میتوانند لیست بازپرداختهای خود را مشاهده کنند؟
لیست بازپرداخت ها-سازمان ها
کارکنان برای مشاهده لیست بازپرداختهای خود، مراحل زیر را طی می کنند: ورود به اپلیکیشن رفاهیار، مراجعه به بخش عملکرد و خریدها، انتخاب زیرشاخه پرداختها. در این بخش میتوانند: مبالغ بازپرداختشده اقساط را بهتفکیک هر تراکنش مشاهده می نمایند.
به چند روش میتوانم بازپرداخت اقساط کارمندان را انجام دهم؟
روش های انجام بازپرداخت-سازمان ها
در صورتی که کارکنان از گزینه پرداخت پاداش خوشحسابی بهرهبرداری نکنند و تمایل به پرداخت از حقوق پایان ماه خود داشته باشند، اقساط خرید کارکنان با توجه به اعتبار ماهانه تعیینشده، در انتهای ماه برای کسر از حقوق به سازمان ارسال خواهد شد.
سازمان تا چه زمانی فرصت دارد بازپرداخت اقساط خرید کارکنان خود را انجام دهد؟
سررسید بازپرداخت-سازمان ها
رفاه یار لیست اقساط کارکنان را تا بیستم هر ماه به سازمان ارائه می دهد و سازمان تا انتهای ماه در صورت عدم پرداخت اقساط توسط پرسنل متعهد به کسر از حقوق و پرداخت می باشد.
مقدار اعتبار تخصیصیافته به کارمندان چقدر است؟
سقف اعتبار کارمندان
سقف اعتبار هر کارمند توسط سازمان مربوطه تعیین میشود. این مقدار ممکن است برای هر کارمند متفاوت باشد و بسته به سیاستهای داخلی سازمان، تایید و اعمال میشود.
چگونه از سازمانهای طرف قرارداد با رفاهیار باشم و از خدمات آن استفاده کنم؟
راهنمای عضویت سازمانها در رفاهیار
جهت عضویت در پنل سازمانی رفاهیار به بخش "ثبت نام" سازمانها رفته، فرم مربوطه را پر کنید و سپس منتظر تماس همکاران ما بمانید، همچنین در این بخش میتوانید راهنمای عضویت و مزایای همکاری با رفایار را بطور کامل مطالعه کنید.
از چه طریق میتوانم اپلیکیشن رفاهیار را نصب کنم؟
روشهای نصب اپلیکیشن
شما میتوانید اپلیکیشن رفاهیار را بهصورت رایگان از طریق کافه بازار، مایکت یا وبسایت رسمی رفاهیار به نشانی www.Refahyar.ir نصب کنید.
با استفاده از اعتبار رفاهیار از چه خدماتی میتوانم استفاده کنم؟
خدمات رفاه یار
با استفاده از اعتبار رفاهیار میتوانید از خدمات متنوعی شامل فروشگاههای زنجیرهای، لوازم خانگی، کالاهای دیجیتال، سلامت و درمان، گردشگری، مد و پوشاک، بیمه و سایر حوزههای منتخب در شبکه فروشندگان همکار بهرهمند شوید.
پاداش روزانه
پاداش روزانه
پاداش خوشحسابی
پاداش خوشحسابی
سوال و ابهام در خرید و بازپرداخت
سوال و ابهام در خرید و بازپرداخت
لیست بازپرداخت ها-سازمان ها
لیست بازپرداخت ها-سازمان ها
روش های انجام بازپرداخت-سازمان ها
روش های انجام بازپرداخت-سازمان ها
سررسید بازپرداخت-سازمان ها
سررسید بازپرداخت-سازمان ها
سقف اعتبار کارمندان
سقف اعتبار کارمندان
راهنمای عضویت سازمانها در رفاهیار
راهنمای عضویت سازمانها در رفاهیار
روشهای نصب اپلیکیشن
روشهای نصب اپلیکیشن
خدمات رفاه یار
خدمات رفاه یار