

درباره رفاهیار
رفاه یار یک نهاد مردمی است که با بهرهگیری از فناوری اطلاعات و خلق یک برنامه موبایلی نوآورانه در همین بستر، به دنبال تبدیل شدن به مرکز تخصصی پشتیبانی از رفاه خانوار در تمامی جنبههای زندگی است.
ما در رفاه یار در کنار شما هستیم تا با ارائه راهکارهایی آسان، ارزان، بهینه و فراگیر، نیازهای خانوادهها را در حوزههایی مانند بازار سلامت، تفریح و گردشگری، فرهنگ و آموزش، بیمه و خدمات مالی به بهترین شکل ممکن برآورده کنیم.
تا به امروز، رفاه یار توانسته است با این رویکرد، قدرت خرید خانوارها را بیش از ۳۰ درصد افزایش دهد و تأثیر قابل توجهی در ارتقای سطح رفاه آنها داشته باشد.
هدف ما این است که با ارائه خدماتی متمایز و دسترسپذیر، کمک به خلق تجربه زندگی شیرین تری نماییم.
زندگی شیرین میشه…
خدمات رفاهیار

پاداش ۲ تا ۱۵ درصدی از هر خرید به شرط تسویه زودتر از موعد

هر زمان در رفاهیار زودتر از موعد بازپرداخت اقساط خود را انجام دهید میتوانید ۲ تا ۱۵ درصد از هر خرید پاداش خوش حسابی دریافت کنید.

خرید بدون سود و یا کارمزد!

شما میتوانید کالاهای مورد نیاز خود را از دو ماه تا چند ماه به صورت نسیه ای بدون هیچ بهره و کارمزدی خریداری کنید.

خرید کالاهای با دوام با حداقل سود

شما میتوانید کالاهای با دوام مورد نیاز خود را با حداقل سود به صورت اقساطی خریداری کنید و مدت زمان بازپرداخت آن را به دلخواه خودتان مشخص کنید.

واریز پاداش با توجه به موجودی صندوقچه تا %۳۰ روزشمار سالانه

برای اینکه ارزش پولتان حفظ شود و قدرت خریدتان بالا برود، رفاهیار برای شما صندوقچه ای در نظر گرفته است که به صورت روزشمار سالانه ۳۰% به آن پاداش تعلق میگیرد که این سود را میتوانید بدون هیچ محدودیتی به صورت روزانه از صندوقچه خود برداشت کنید.

تعیین و یا تغییر شیوه پرداخت بعد از هر خرید

رفاهیار این امکان را به شما میدهد که پس از هر خرید روش بازپرداختتان را انتخاب کنید و یا آن را تغییر دهید.




مزیتهای رقابتی
مزیت های رقابتی سکوی جامع رفاهی ایرانیان نسبت به دیگر سکوها با فعالیت های مشابه
افزایش قدرت خرید و تامین نیازهای رفاهی خانوار -
امکان خرید اعتباری بدون سود و خرید اقساطی با کارمزد حداقلی -
دریافت اعتبار و تسهیلات بدون نیاز به بانک و فرآیند های پیچیده آن -
شناسایی تامین کنندگان مختلف و بهره مندی از کالاها و خدمات متنوع در ابعاد زندگی -
بازاریابی بیشتر به واسطه متنوع سازی طرحهای فروش (قسطی، اعتباری ،تخفیفی و ...) -
اتصال و معرفی به جامعه ی مشتریان سازمانی و شرکتی -
حذف دغدغه حسابداری و ایجاد نکول در فروش های اقساطی و اعتباری -
امکان رقابت با بزرگترین فروشندگان از قبیل مال ها و زنجیره ای ها بدون تحمیل هزینه زیرساخت
رتقای برند کارفرمایی -
افزایش وفاداری و رضایت کارکنان -
کاهش هزینه های سازمان -
امکان تعریف خدمات و محصولات سازمان به صورت بهینه و فراگیر -